تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

واکنش دبیر سازمان لیگ به سقوط مس رفسنجان | آیا پیکان در لیگ برتر ماندنی می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۳۳۱۹۱
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
واکنش دبیر سازمان لیگ به سقوط مس رفسنجان | آیا پیکان در لیگ برتر ماندنی می‌شود؟
دبیر سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال توضیحاتی درباره بحث سقوط تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ پایین‌تر به دلیل پرونده مطروحه ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کشوری‌فرد درباره بحث سقوط تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ دسته اول و دستور مهدی تاج برای پیگیری این پرونده اظهار داشت: اگر رئیس محترم دادگاه کرمان حکمی بدهد که افراد در نتایج مسابقات مس رفسنجان برای صعود به لیگ برتر و حتی دیگر نتایج تأثیرگذار بودند، از داور گرفته تا افراد دیگر طبق حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دو رده سقوط خواهد کرد. این حکم طبق آیین‌نامه فیفاست، اتفاق مشابهی که سال‌های قبل برای یوونتوس ایتالیا افتاده بود، اما همه اینها منوط به رأی دادگاه است و فعلاً هیچ اطلاعاتی به دست ما نرسیده است.

وی در مورد اینکه آیا در صورت سقوط مس به لیگ، پیکان به لیگ برتر بازمی‌گردد، گفت: در این زمینه هر چه قانون بگوید، اجرا خواهد شد.

دبیر سازمان لیگ راجع به سکوی جشن قهرمانی خیبر خرم‌آباد که لوگوی باشگاه استقلال دیده می‌شد، تصریح کرد: این سکو از قبل تهیه شده بود و قرار نیست هر بار سکو خریداری کنیم. ما اینها را به خرم‌آباد بردیم و لوگو را عوض کردیم و همانطور که دیدید در جشن قهرمانی، لوگوی تیم دیگری نبود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->